Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Eylül 2012 Pazar

ARKADAŞLAR MİMLENDİM!!!

Sevgili dostum, arkadaşım, komşum Nurşen nurlumutfakta beni mimlemiş.
Beni yakından tanımanıza fırsat verdiği için teşekkür ederim.

1. Favori rengin nedir?

YEŞİL





2.Favori hayvan?

Küçükken Charlie adında bir kanaryam vardı. Belki de o yüzden kanaryaları, kuşları çok severim.











3.Favori sayın?

Bu soruya iki cevabım var. 3 ve 6.

Zaman zaman 3 arada 6 tutuyor da ondan.

4. Favori içecek?

Tereddütsüz çay diyorum.

Çünki ben bir ÇAY koliğim.

5.Facebook mu, twitter mı?

Facebook. Facebook'ta iletişimi istediğiniz gibi arttırıp eksiltebiliyorsunuz.

6.Tutkunuz?

Öncelikle ailem. 

7. Hediye almak mı, vermek mi?

İkisi de diyorum.

8.Favori gün?

24. Şubat. 

9. Favori çiçek?

Gül ve laleleri çok severim.






















Arzu eden bütün arkadaşlarımı mimlenmeye davet ediyorum.
Mimlenmeye katılırsanız sizi daha yakından tanıyabiliriz.
Cevaplarınızı ve katılmanızı heyecanla bekliyorum.
Sevgiler...






2 yorum:

  1. Pırılcım katılımın için teşekkürler..Arkadaşlarımda seni biraz olsun yakından tanısın istedim..sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Pırıl'cım seni daha yakından tanımak
    büyük keyif sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...